Ytterligare två dagar av semestern har gått här. Jag skulle dock inte kalla det för semester för min del.. Istället för att jobba mina tio timmar om dagen så jobbar jag lite mindre fast hela tiden istället, så det är fullt ös hela dagarna. Men det är fortfarande kul att komma bort ett tag. Jag får ju vara i poolen hela dagarna, så jag klagar inte :)
 
Igår var det lite svalare och blåsigt ute, så på eftermiddagen åkte vi till andra sidan sjön och gick på bio, Despicable Me 2. Den var bra och barnen satt stilla nästan genom hela filmen så det var lyckat. Laura berättade att sist de var på bio så sprang den ena tvillingen runt i biosalongen mest hela tiden så detta var ju en förbättring kan man ju säga, tack och lov. På kvällen tog vi golfbilarna och bara körde runt här i området, skulle kunna göra det hela dagarna! Vi hittade en liten sjö där det bodde sköldpaddor i som vi tittade på ett bra tag.
Idag har det varit mycket finare väder och därför har vi varit vid poolen och stranden hela dagen. Sen var det lite kaosartat här i huset på kvällen eftersom barnen var så trötta efter allt lek i poolen. Alla skrek och bråkade fram tills de somnade på soffan tillslut.
 
Imorgon är sista dagen här så vi får se vad vi hittar på då :)

Kommentera

Publiceras ej