Bara för att jag har varit så extremt dålig på detta så får vi köra en snabbspolning genom november och december med allt som har hänt!
Vi börjar med Halloween!
 
Som jag tror alla vet så är Halloween en stor grej här, det firas extremt mycket! Dock hade jag inte så höga förväntningar, jag tyckte bara att det skulle bli kul att se barnen i deras kostymer och allt. Men fy vad roligt jag hade!! Synd att detta inte firas likadant i Sverige..
Halloween firas på torsdagen, men på onsdagskvällen hade vi 'pumpkin cutting'. Detta var så himla kul! Barnen hade några veckor innan varit och valt ut och köpt sina pumpor. Logan valde även en till mig så jag fick också göra en egen!
Älskar Brendans min!
Detta var nog det roligaste faktiskt, ska helt klart göra det hemma i Sverige med! Det var så kul att se pojkarna, hur glada och exalterade som helst. Kladdigt var det ju med, vilket alltid gör det roligare om man är under tio.. ;)
 
På torsdagen så hade pojkarna Halloween fest i skolan. Vilket betyder att alla har sina kostymer på sig och leker lekar och äter godis hela dagen. På eftermiddagen hade de även en parad där alla föräldrar, mor- och far-föräldrar, (au pairer, hehe.. ) var och kollade. Barnen var utklädda till ALLT möjligt från Chicago Bears Footballs spelare till svampbob
Logan som brandman
Polis Brendan till vänster med sin klass
Connor och hans klasskompisar
Även jag gick all in och lånade en kostym av Laura. Ska man fira en amerikansk Halloween ska man ju göra det på riktigt!!
Jag och Connor
 
På eftermiddagen kom pojkarnas farmor, farfar och mormor över på Halloween middag och sedan gick vi TRICK OR TREAT! Det som var himla synd var att det var jättedåligt väder.. Det regnade hela dagen, men inte stoppade det pojkarna!
Även vi hade Alien/spöken(?!) på våran trädgård som dekoration
 
Allt som allt var det en mycket bra dag och jag blev positivt överraskad av hur kul det var!
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej