Än är inte november färdigt så här kommer mer!
 
Helgen efter vi hade varit på Medieval Times så var det dags för bröllop! Det var Mona, au pairen innan mig, som skulle gifta sig. Så på fredagskvällen åkte hela familjen ut till bröllopsfesten och grattade henne och hennes nya man :) Jag hade jättefina bilder på både dem och den fina bröllops tårtan som Laura hade gjort med tyvärr så verkar de ha försvunnit för nu hittar jag inte dem..
 
På lördagen var jag och Manuel och åkte go kart!
Jag kan väl inte påstå att det gick så bra för mig, men kul var det!
 
På söndagen jobbade jag hela dagen när Laura och Bill var på Bears matchen i Chicago. Det var en dag med riiiiktigt dåligt väder! Planen var att jag skulle ta pojkarna till McDonalds så att de kunde leka av sig, men eftersom vi hade tornadovarning större delen av dagen kunde vi inte lämna huset utan vi fick sitta i lekrummet i källaren istället. Så tur var kom det inga tornados just här, men söder om Chicago var det många tornados som förstörde hela byar.. Även Bears matchen som Laura och Bill var på fick utrymmas pga vädret, vilket är 60 000 människor som ska sättas i säkerhet! Men som tur va gick allt bra :) Bara pojkarna som blev besvikna att det inte blev något McDonalds..
 
 
De här bilderna är från början av november då även hösten på riktigt kom hit! Och självklart måste man ju ut och leka bland löven :)
Finns inte ord att beskriva hur mycket jag älskar dessa killar! <3
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej