Det har inte hänt så mycket nytt, de senaste två dagarna över huvud taget.. Igår jobbade jag på kvällen så då blev det inget gjort. Jag skulle träffat Emma men nej. Idag har jag inte heller gjort mycket mer än jobbat och varit på college.
 
För övrigt så har hösten, eller nästan vintern, kommit även till Chicago. Det är kallt och blåsigt varje dag, inte så mycket regn dock, det är skönt! Men jag, som gick i shorts och linne för exakt två veckor sedan, väntade mig inte riktigt att detta skulle komma så snabbt. Nu har vi cirka tio grader på dagarna och minus på nätterna. Vilken betyder att en vinterjacka skulle sitta fint! Men jag har inte hunnit med att köpa några varmare kläder så just nu går jag runt och fryser. En trip till shoppingcentret är behövligt..
Nu är det nästan så att jag längtar till vintern och snön! Ska det ändå vara kallt så kan det ju lika väl vara snö med.
 
I helgen har vi inget planerat mer än att vi kaanske ska gå på en High School Football match imorgon, men jag vet inte hur det blir med det.

Kommentera

Publiceras ej