Svensk tid är jag nu 20 år! (heeeelt sjukt?!) men här i staterna får jag minsann vänta i några timmar till. Det enda jag har planerat inför kvällen är att vi ska ut och äta på restaurang, sen får vi se vad som händer resten av kvällen.
Tyvärr kan jag inte göra det alla tjugoåringar gör på sin födelsedag, gå på systemet, haha. Så även de får jag vänta ett tag till med.
 
Imorgon ska vi ha födelsedagsmiddag här hemma och sen vet jag att Laura har bakat en tårta till mig. Och jag vet hur hennes tårtor brukar vara så det ser jag väääldigt mycket fram emot!
 
To be continued..
 
 

1 kommentarer

Anonym

02 Mar 2014 13:58

Massor av grattiskramar på födelsedagen från oss i Holma. Nästa gång följer jag med till Rocky mountain och då plockar vi fram solen.

Svar: Tack så mycket! :D
Hanna

Kommentera

Publiceras ej