Nu har nästan en till vecka gått!
 
Både måndag och tisdag denna veckan har barnen varit lediga från skolan så jag har haft dem hemma hela dagarna. Connor åkte till sin farmor och farfar i söndags och kom tillbaka i tisdags, så jag hade bara tvillingarna.
I tisdags var det dåligt väder så då åkte vi till Bounce Kingdom som är en stor inomhus "lekplats" med typ 10 hoppborgar. Där kunde de hoppa runt och leka av sig i några timmar, vilket de tyckte var vääldigt kul! :)
 
Det här är en aktivitet jag kan rekommendera för alla au pairer! Bara sitta i en soffa i två timmar, inget klagande eller bråk från någon av dem. Det är härligt!
 
På kvällen hade jag college-class, från halv sju till halv nio. Efter det mötte jag upp Emma på Starbucks i Deer Park, som har blivit vårt nya favoritställe! Denna gången fick vi dock inget gratis..
 
Idag har det regnat i princip hela dagen och varit jättekallt. Det var inte särskilt kul när jag skulle gå med Logan och Brendan till skolan..
Men är de såhär söta så kan jag stå ut!
De fick lite problem ett tag med att båda inte kunde hålla i paraplyet och gå samtidigt. Men det löste dem! Logan gick framlänges och Brendan baklänges. Och Logan sa till mig "Hanna, this is teamwork!" Jag kan inte mer än hålla med! :D
 
Imorgon kväll ska jag jobba och sen får vi se vad som händer i helgen!
Ha det bra och trevlig helg därhemma!

1 kommentarer

Mats

21 Oct 2013 07:35

Och helt själva bland hoppborgarna verkade ni vara också. :)

Kommentera

Publiceras ej