Igår jobbade jag min första dag hos familjen, men det känns inte på riktigt ännu eftersom den andra au pairen fortfarande är kvar tills på fredag. Det är väldigt skönt att ha henne med de första dagarna så man lär sig allt! Det är mycket nytt.. Igår var vi mest inne eftersom det regnade nästan hela dagen. Men idag har det varit finare väder så Mona, au pairen, har visat mig lite olika parker här i närheten som barnen gillar att leka i.
Nu ikväll följde jag med familjen på den äldsta killens basebollmatch. Även om det var för små barn så var det kul att titta på, alla sprang runt och ingen visste hur man skulle göra, haha! 
Nu ska jag sova så jag är redo för en dag med fullfart imorgon också, god natt!

1 kommentarer

Mats

10 Jul 2013 19:26

Har nu läst igenom alla inläggen. Så kul det är att läsa hur bra du trivs! Jag är inte det minsta orolig för att du inte kommer trivas. Jag har ju själv varit i USA två gånger, så jag vet hur kul det är att vara där! :-)

Det ska bli kul att få fortsätta hänga med i allt som händer där. Ha det så gott!

Kommentera

Publiceras ej