Hej!
Förra veckan hände det inte så mycket mer än vanligt. Pojkarna går nu i skolan så allt är lite lugnare om dagarna, vilket är rätt skönt. Mina dagar ser nu ut såhär, min värdpappa tar Connor till skolan nio på morgonen och jag har tvillingarna hemma. Vid halv ett går jag med tvillingarna till skolan och sedan hämtar jag alla tre vid halv fyra. Kvällarna är ibland jobbiga eftersom barnen är så himla trötta, men de vänjer väl sig med antar jag. De tycker i alla fall att det är kul att gå dit, så det är bra!
 
I fredagskväll hade vi Back to School-party här hemma med andra familjer här omkring. Jag jobbade då eftersom de ville ha hjälp med att lägga barnen. Det var en mycket rolig kväll med massa folk, barn, tårta, smores och mer. Men ett tag hade jag tio barn att se efter i parken! Det var kanske lite väl mycket..
 
På lördagen var jag på BBQ-night hos en annan au pair. Det var visserligen ingen BBQ eftersom vi inte grillade utan åt mexikansk mat istället. Med det var i vilket fall som helst trevligt! På vägen hem stannade jag, Emma och Larissa och åt glass på McDonalds. Om jag hemma i Sverige åt på McDonalds en gång i månaden var det mycket. Här är jag där MINST en gång i veckan, illa..
 
Och igår så var vi återigen på Six Flags. Denna gången var vi mest i vattenparken och åkte alla möjliga olika sorters rutschbanor. Vi åkte också på Lazy River, en kanal som går runt hela vattenparken där man får en badring att ligga och flyta i, himla rofullt. Det var så sjukt varmt den dagen, säkert 35 grader, så vi valde en bra dag att åka dit på! Utöver vattenparken så var vi också i den vanliga parken och åkte lite karuseller till. Det var ju några vi inte hann med förra gången så nu har vi åkt de också, plus de roligaste!
 
Planerna för nästa helg är redan färdiga och det blir NIAGARAFALLEN!! So excited!!! :D
 
Emma och Larissa
Jag märkte aldrig att det satt en pojke jämte mig, haha!
Jag och tvillingarna var i en park i fredags som låg precis bredvid en golfbana och där såg jag denna skylten
Man bara: Ehh, var hade ni tänkt att jag skulle simma någonstans...?!?!

3 kommentarer

Mats

26 Aug 2013 22:38

Haha, ja man kan verkligen undra vart de tänkte när de satte upp den skylten. :-))

Emma

27 Aug 2013 06:25

HAHA BILDEN PÅ MIG OCH LARISSA!!! fy i helvetee

Anonym

27 Aug 2013 22:25

Stopp och hallå. Jag vill också åka till Niagarafallen!!! Jag är så avundsjuk........Ha det underbart och njut av varje ögonblick.

Maria

Svar: Om jag känner dig rätt så dröjer det nog inte så länge innan du är där! Jag njuter till fullo, varje dag! Hoppas ni har det bra där hemma med :)
Hanna

Kommentera

Publiceras ej