När jag vaknade i morse ville jag inte riktigt gå upp och jobba eftersom jag anade att det skulle bli en lång jobbig dag. Men så fel jag hade! Barnen har skött sig bättre än förväntat, tack och lov. Okej, det var ett tag jag bara ville slänga ut hela bunten men det gick rätt snabbt över :) Lika jobbiga de kan vara i ena stunden, lika gosiga kan de vara en minut senare.
Trots värmen har vi varit ute rätt mycket idag, vilket är skönt då de inte bråkar lika mycket då. Nu på kvällen så är mina värdföräldrar downtown och kollar på någon konsert så Mona har suttit barnvakt. Hon tog dem till McDonalds så jag fick huset för mig själv, sköönt! Är det något jag kommer uppskatta när jag kommer hem så är det ett tyst hus, utan tre skrikande pojkar..
 
Imorgon har jag inte mer planerat än att jag ska träffa Emma på kvällen. Förhoppningsvis blir det en frozen yoghurt då med ;) God natt!

Kommentera

Publiceras ej