Hello!
Au Pair skolans sista riktiga dag är nu avslutad, både ledsamt och skönt! Även om vi har haft mycket lektioner och fulla dagar så har jag träffat många nya vänner som ska runt om i USA. Det är lite tråkigt att när vi precis har lärt känna varandra så ska vi skiljas åt. Men å andra sidan har jag många ställen jag kan åka till under året!
I skolan har vi haft grupparbete om barn och presentationer om hur barn är i åldern som de vi själva ska ta hand om. På eftermiddagen har vi haft föreläsningar med olika personer, tex en polis som berättade massa tokiga och dumma historier om au pairer som har blivit hemskickade för olika saker.
Idag är det 4th of July som  är en stor högtid här i USA, typ som deras nationaldag. Tyvärr har vi inte kunnat fira det på något större sätt, men vi kunde i alla fall se mycket fyrverkerier från skolan, även om det var väldigt långt iväg.
 
Imorgon åker jag äntligen till min värdfamilj i Chicago! Det ska bli så himla spännande, men samtidigt nervöst..
 
Jag och Emma
 
Emma och Wibke, bästa gruppen!
 
Hamburgare till lunch, idag igen. Med CHIPS till..
 
Skolan
 
 
 
4th of July
 
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej