Min första dag ensam med barnen är avklarad! Jag måste säg att jag var lite skraj när jag gick upp igår och visste att jag var tvungen att klara mig helt själv eftersom Mona inte var kvar längre. Men det gick faktiskt bättre än förväntat, visst dom bråkade och slogs som alltid, men inte mer än vanligt. Så det var skönt! Vi var lite i parken utanför huset och eftersom det är så varmt så satt vi igång vattenspridaren på baksidan som de fick springa i. Så allt som allt så var det en bra dag!
Idag däremot har varit värre.. De har skrikit, bråkat, slagits, gråtit större delen av dagen. Som tur var jobbade jag bara till ett, tack för det! Nu på kvällen har jag suttit uppe med den äldsta pojken och byggt med lego. Det är konstigt hur de kan vara så snälla och gulliga var för sig men så fort de är alla tre tillsammans så är det kaos, haha!
 
Imorgon hoppas jag på en lugn dag med snälla barn som inte slåss!

Kommentera

Publiceras ej