Idag tog jag en lång sovmorgon för en gångs skull, så himla skönt var det. Jag gick inte upp förrän elva eller något. Laura och tvillingarna var borta på förmiddagen så det var tyst i huset så jag kunde sova, haha.
 
Här i Arlington Heights så finns det en travbana och idag var det horse racing där, så dit åkte vi! Temat, eller vad man ska säg, var denna veckan barn så det fanns även mycket att göra för barnen. Logan och Brendan hoppade i hoppborgar flera gånger om och vi matade även massa djur och åt glass.
Jag tippade även på ett av racen och vann faktiskt! Jag tippade på att häst nummer tre skulle komma två, men den vann, så jag tjänade två dollar! Jag kanske borde gå dit oftare, haha :) Det var faktiskt väldigt trevligt, jag har aldrig tyckt det här med hästar och trav har varit något roligt men när man är där och kollar så är det rätt kul. Det är bra stämning på läktaren när alla hejar på sin häst.
 
Annars ikväll har jag inte gjort något särskilt. Planen var att åka till Emma ikväll men eftersom det drog ut på horse racingen så var det ingen idé. Jag jobbar ju imorgon så då måste jag vara hemma i tid ;)
Imorgon är det alla tre barnen igen, så nu är det slut på lugnet, full fart igen!
 
"Min" häst, som gav mig två dollar ;)

1 kommentarer

Monika

05 Aug 2013 16:12

Haha du har ju nästan fått betalt för ditt körkort nu ju! ;) puss saknar dig en massa!

Kommentera

Publiceras ej