Hej!
Nu har redan mer än halva veckan gått och det är snart helg igen, tiden bara flyger fram här!
I måndags, efter jag hade jobbat färdigt, så åkte jag och Emma till Allstate Arena och kollade på American Idol Live Tour. Det var alltså inte riktiga idol utan de tio finalisterna som hade en konsert. Det var kanske inte megasuperduperbra, men det var ändå okej. Vissa låtar var riktigt dåliga och andra var bra. De fyra tjejerna som satt bakom oss tyckte tydligen att det var extrem bra, om man ska döma efter deras skrik alltså.. Dom skrek "I love you" konstant i två timmar i princip. Vet inte om jag håller med dom, men trevligt var det att komma ut och hitta på något i alla fall :) Något som också var trevligt var munkarna på Dunkin Dounuts som vi åt på vägen hem, hehe..
 
I tisdags jobbade jag bara halvdag så på eftermiddagen skypade jag med mamma, pappa och Marcus i två och en halv timme! Sen åkte jag till Target och handlade godis till en hel armé kan man tro.. Så nu är godislådan full igen! På kvällen skypade jag med Emma i två timmar och smidde planer inför kommande helger, det ser lovande ut kan jag ju säga :)
 
Idag så har jag varit med Emma igen (sweeds in my heart, haha) Vi var på bio här i Arlington Heights, Elysium som var mycket bra :) Men det roligaste var nog att det var som en bio kombinerat med en restaurant! Framför biostolarna hade man ett bord med menyer i, och när man satte sig kom det fram en person som var våran servitör under filmen. Ville man beställa något så var det bara att skriva det på en lapp, trycka på en knapp på bordet så kom hon och hämtade beställningen och serverade oss! Och det fanns allt mellan popcorn och läsk till pizza, hamburgare och drinkar! Det ska vara USA för något sånt, haha!
 
 

1 kommentarer

Mats

17 Aug 2013 00:10

Men Hanna, har du inte ätit nån frozen yoghurt??? ;)

Svar: Nej det är en hel vecka sen nu, inte bra..
Hanna

Kommentera

Publiceras ej