I förgår efter jag hade slutat så tänkte jag att jag skulle gå en runda till den närmsta affären här. Det var dock längre än jag trodde, mycket längre. Det slutade med en lång promenad i värmen och jag var inte hemma förrän efter en och en halv timme. Men det kan jag behöva efter tiden här..
 
Igår hade jag en hemsk dag med barnen! De bara bråkade, grät och skrek heeeeela dagen.. Då ville jag bara slänga ut dem allihop. Men den dagen tog slut den också som tur va. Min värdpappa var borta från igår till idag så igår kväll, när tvillingarna hade gått och lagt sig, så tittade jag och min värdmamma på Les Miserables. Igår åkte också den äldsta pojken till sin farmor och farfar så nu blir det lugnt i ett par dagar :)
 
Idag har jag haft en mycket bättre dag! Nu var det bara två barn hemma och gud så mycket lättare det är. De har skött sig exemplariskt, nästan. Vi har varit ute på en tur med sparkcyklarna och tittade på maskiner i närheten. Sen har vi lekt med brandbilar, som vanligt, haha. Och jagat ihjäl vad katter det finns i detta huset. Vi har även varit på spindeljakt, så nu har min källare något mindre spindlar för ett tag. 
 
Ikväll har jag bara tänkt att ta det lugnt! Förresten så jag idag varit i USA en månad, tiden går så sjuuukt fort!!
 
Mitt nya favoritgodis, äckligt gott!
 
Så här ser det ut när man lämnar tre pojkar ensamma bland leksaker i fem minuter! Ojojoj..
 
 

2 kommentarer

Leif

01 Aug 2013 08:02

Det är gott med nötter o choklad.
VILKEN röra!!!!
Ska du städa där efter grabbarna eller gör dom det själva?
Vi längtar dit till dig för att bli guidade runt på "byn" lite.
Ha de.
Leif o Maria

Svar: Jag skulle ju inte säg att dom gör det frivilligt, men efter lite tjat och mutning så brukar dom hjälpa till, haha :)
Hanna

Caroline

03 Aug 2013 14:26

Ben & Jerry's har en glass med Peanut butter cups. Sjukt god! Ett tips i värmen ;)

Svar: Har redan smakat den, haha.. Det är min nya favorit! ;)
Hanna

Kommentera

Publiceras ej